Cu Risco îți duci firma la alt nivel
Bun găsit, dragii mei! Azi vreau să vorbim despre un subiect pe care nu prea l-am atins pe blogurile mele, dar care poate fi de interes pentru mulți dintre voi. Azi vorbim despre firme, afaceri și Risco, o platformă descoperită recentă. Aceasta vine în ajutorul firmelor cu rapoarte, liste detaliate ale firmelor, date financiare și fel de fel de alerte care să le fie de ajutor în activitate.
Fie că ai o firmă la început de drum sau una veche, cu experiență, o afacere nu este doar despre tine. O afacere necesită multă muncă, analiză și răbdare, chiar dacă poate la suprafață nu se vede. Și o afacere este și despre oameni. Nu poți face totul de unul singur, tocmai de aceea trebuie să îți alegi oameni cu care să colaborezi. Dar, din multitudinea de firme apărute pe piață, uneori poate fi destul de greu să alegi colaboratorii potriviți, cu care să fii pe aceeași lungime de undă.
Tocmai de aceea, o platformă precum Risco ne poate veni în ajutor. Dar, haideți să vedem mai exact cum ne poate ajuta! În rândurile de mai jos, v-am pregătit câteva dintre avantajele platformei.
Ce avantaje are Risco?
Pe Risco.ro găsești o mulțime de intrumente utile, care să te ajute în activitatea ta. Printre ele se numără și:
- Lista firmelor – Așa cum vă spuneam, într-o afacere nu ești singur. Mereu ai nevoie de colaboratori, pe care trebuie să îi alegi cu grijă. Pe această platformă găsești o listă a firmelor din România, unde poți căuta exact ce te interesează. Să spunem că vrei să externalizezi serviciile de contabilitate. Poți căuta după cuvânt și să găsești toate firmele din domeniu. De exemplu, am deschis pagina Contabilitate și expertiză. Am găsit adresă, persoane de contact, cifră de afaceri, număr de angajați. Absolut tot ce m-ar fi putut interesa, dacă aș fi vrut să îmi externalizez serviciile de contabilitate la ei.
- Rapoarte financiare și juridice – Pe site găsești toate rapoartele care te interesează în legătură cu anumite firme. Poți chiar să faci comparație între firme, pentru a vedea care este mai aproape de ceea ce cauți tu.
- Alerte juridice și fiscale – Poți seta alerte pentru anumite firme și astfel vei fi anunțat în caz de insolvență, datorii, probleme juridice, modificări de TVA, etc.
- Status ANAF – Poți verifica statusul la ANAF al oricărei firme dorești, de câte ori vrei.
- Mini CRM – Adaugi comentarii, planifici acțiuni, calendar și status.
Abonamentele pe platformă îți aduc toate aceste avantaje de care poți profita pentru a îți duce afacerea la nivelul dorit. De asemenea, în orice abonament este inclusă aplicația gratuită pe mobil, pe care o poți folosi de oriunde. Astfel, nu mai ești dependent de laptop și birou, ci poți fi la curent non stop cu situația financiară și nu numai a colaboratorilor tăi. Și, cum aplicația este gratuită, la fel sunt și alte câteva servicii de pe Risco.
Voi știați de această platformă? Cum vi se pare ideea de a avea acces la toate datele despre firme în același loc?
Informații chiar utile pentru cei care au firmă.
Foarte utile aceste informații.
O super facilitate pentru antreprenori!
Mi se pare o super idee5. Nu stiam de această platformă